Soak'n Beans

The shoutbox is unavailable to non-members

i accedently send the wrong ammount of btc for my order does anybody know how i cam message a admin

3 hours ago

Nice I flipped about a week ago

5 hours ago

E1C23BDA-81BD-4A8C-B647-BC906F12DA33.jpegabout time to flip these girls ..

1 day ago

Looks like Instagram removed the terp_fi3nd genetics page.. I feel like they have been on a rampage lately.. there was a lot of good info on his page too

1 day ago

if i were to pic ide say the tropicana cherry f2

2 days ago

whats the hot pic of the drop

2 days ago

damn man they all look so fire

2 days ago

millennium-falcon_1.jpg st-elmos-fire_1.jpg frozay-21_1.jpg tropicana-cherry-f2_1.jpg

3 days ago

Thanks!

4 days ago

garden looks awesome

4 days ago

wow

4 days ago

Just Flipped!

4 days ago

what are you liking from this relentless drop Kak

4 days ago

it

4 days ago

yeah the math didnt add up at first

4 days ago

They have a 10k min

4 days ago

I get it

4 days ago

ohhh wait NM LOL

4 days ago

thats 20K

4 days ago

to make $10k

4 days ago

oi

4 days ago

at $100

4 days ago

I would have to buy 100 packs

4 days ago

so 50 packs

4 days ago

like Vol 1

4 days ago

so they would now be $200 instead of $150

4 days ago

ahh

4 days ago

I would have to order 100 packs at $100

4 days ago

ahh

4 days ago

yes

4 days ago

for banks you mean ?

4 days ago

for example Skunk House has a 10K order minimum now

4 days ago

Yes it is a cash grab

4 days ago

I think anyways

4 days ago

so they are making a decision based on financial gain in many cases

4 days ago

pressure maybe but the only one that can release it is them

4 days ago

A lot of pressure is put on breeders to release gear at a rate faster than it should be

4 days ago

my buddy asked a breeder (big one also) recently about one cross from the new drop and their reply was "Im not sure I haven't grown them yet"

4 days ago

respect

4 days ago

Yes and I dont like to support that

4 days ago

way too many breeders slanging untested gear

4 days ago

the only pic I saw was the apple fritter cross

4 days ago

yeah that also sucks

4 days ago

I am not sure they are even tested

4 days ago

good reason

4 days ago

that would make sense

4 days ago

ahhh lol

4 days ago

Well for one vol 2 retails for $200 a pack and I can't sell vol 1 at 40% off

4 days ago

how come @Kakalak

4 days ago

well looks like I will skip the Skunk House drop

4 days ago

975DFE42-51E5-4366-8299-3FF504A1F1BA.jpeg

5 days ago

fear and loathing in las vegas GIF

6 days ago

I thought they would all be gone by now

6 days ago

those White Truffle went quicker than Relentless seeds ,an pleany for every one .

6 days ago

I saw a few pics of banana cronut it looks WILD

1 week ago

skunk-house-sale.jpg

1 week ago

0CCC76BC-EC46-49DF-8BC3-EC9447E4EB82.jpeg

1 week ago

219381401_4745756399871_6828503143956684249_n.jpg

1 week ago 1

need a banner for my site

1 week ago

they look great

1 week ago

Added banners back to the home page!

1 week ago

a-soakn-banner-0.jpg a-soakn-banner-2.jpg a-soakn-banner-1.jpg

1 week ago

Tired Animation GIF by alexchocron

1 week ago 1

smoke some hash for frenchy today

1 week ago

637BC000-4BE4-4950-99F8-1F52BE4DCAAB.png

1 week ago

RIP Frenchy Cannoli

1 week ago

abusive-d-veg.jpg

1 week ago

5C9B45FF-80FF-46D8-B513-109D737AC5A6.jpeg

1 week ago 1

Okay Bugman glad you took advantage of that sale.

1 week ago

ha @Kakalak i made a secont order for some [Alchemy genetic an Terp-i3nd genetic] so ill send in the$ for them an Beleaf seeds at the same time [next day or so.]

1 week ago 1

3 of the 2 $300 packs and 5 each of the other 2

1 week ago

with limited # of packs of seeds keeps the price up

1 week ago

only 2 of the strains @Kakalak

1 week ago

which 2 did you get

1 week ago

I only got 3 of 2 of them

2 weeks ago

Next Relentless drop is super limited

2 weeks ago

right on

2 weeks ago

If I quit after the first fail I would not have created Soak'n

2 weeks ago

I have started or ran at least 6 companies in my lifetime already

2 weeks ago

But knowing what I have done and where I came from make me grounded

2 weeks ago

Yes very easy

2 weeks ago

easy to get down when comparing to others also

2 weeks ago

def def

2 weeks ago

yeah totally right

2 weeks ago

Can't worry about what others are doing

2 weeks ago

Can only do what we can do and how we do it

2 weeks ago

Yeah I try to tell my partner that

2 weeks ago

cant compare to others

2 weeks ago

totally thats the best way

2 weeks ago

got me this far

2 weeks ago

but I will do it my way

2 weeks ago

Yeah Im not stopping

2 weeks ago

hard work got me there for sure

2 weeks ago

man I just got approached last night by the biggest baking institute in north America to be a guest baker in 2022 they have two locations Washington west coast and Vermont east likely ill go to do one class in each its a thrill

2 weeks ago 2

luck and hard work im sure also

2 weeks ago

yes its a lot of time and place

2 weeks ago

I may just be jealous that I have but many more years into the seed thing than Compound and get little credit

2 weeks ago 1

because its a death white sugar company and its against my morals to promote that lol

2 weeks ago

lol

2 weeks ago

I got approached by red path sugar and said no

2 weeks ago

I got approached by red path sugar

2 weeks ago

deal

2 weeks ago

no i didnt

2 weeks ago

But if your goal is money then it makes sense

2 weeks ago

yeah ok totally

2 weeks ago

So maybe you did lol

2 weeks ago

Selling out is going against your own morals to make money

2 weeks ago

so while it isnt wxactly my goal to promote them I'm not going to turn that down

2 weeks ago

That is not selling out

2 weeks ago

its a electronics department store but the pay is 8500 for one IG post

2 weeks ago

for example I have a campagin coming up with BestBuy where I have to post 1 instagram post.

2 weeks ago

In some ways I sold out on my instagramn

2 weeks ago

well so I know what yo umean

2 weeks ago

Money is numbers and numbers never end

2 weeks ago

But if your goal is money

2 weeks ago

I guess it depends on your goal

2 weeks ago

selling out isnt alwyas a bad thing lol

2 weeks ago

yeha for sure

2 weeks ago

Damn IG just shut down my Calyx Bros page.

2 weeks ago

But Berners Cookies stores make 300-500k a day

2 weeks ago

Obviously Chris is a sell out but guess that is how you make money

2 weeks ago

Yeah me too

2 weeks ago

would be curious to hear Jeff from Wyeast Farms side of the story on that one

2 weeks ago

oh right on ill watch that

2 weeks ago

The Jungle Boys and The Cookies ones he made are good too.

2 weeks ago

thanks for sharing

2 weeks ago

great little video

2 weeks ago

2 weeks ago

Happy Birthday Reaction GIF

2 weeks ago

Mine is beastly

2 weeks ago

9F4A19BD-98A9-49EE-9C74-A554F6D23C1F.jpeg

2 weeks ago 1

I always figured it'd be good Kak. It was yield I was concerned about. Once I gave them extra extra cal/mag, turned up the light and moved them closer, helped bunches. Ended up with a zip and a half. I'll bring some down. I have another vegging, it'll kick ass this round.

2 weeks ago

218571961_342765913971817_7151527864289422156_n.jpg

2 weeks ago 1

fun

2 weeks ago

Just saw it

2 weeks ago

i got a new play toy pic in my thread

2 weeks ago

Yeah did it turn out better than you were thinking?

2 weeks ago

Evening Kak. Your Abusive is kick ass.

2 weeks ago

Hello folks

2 weeks ago

I’m just lurking

2 weeks ago

This joint is packed with head rushes!

2 weeks ago

16D95E60-20AD-4D29-BB24-1FB4EA5A3945.jpeg

2 weeks ago

pretty litt last two days also

2 weeks ago

pretty cool thing

2 weeks ago

just got a puffco

2 weeks ago

yoyo

2 weeks ago

invite some hookers to this chat that should spice things up....................

2 weeks ago 2

been real sow the last couple days whats up oaker

2 weeks ago

Is this thing on?

2 weeks ago

Happy Monday GIF by memecandy

2 weeks ago

D4895DCE-AFFF-441B-93B8-D629F777552E.jpeg

2 weeks ago 1

I did not push todays Bubblegum drop too much so that folks who really wan them will get them

2 weeks ago

I like MagICal from Techna Flora

2 weeks ago

u should be good to go

2 weeks ago

im doing a test grow with a led light , an i read plants need more ca/mag with leds , i have gypsum in powder an granuals an epsom an cal nitrate

2 weeks ago

I use Jack's Calcium Nitrate and Epsom salt and use solution grade gypsum for more Cal without adding more N than the Calcium Nitrate provides

2 weeks ago 1

Bugman yes all Calmag has N. But if you want more Calcium you can get solution grade gypsum which has calcium and suphur with no added N

2 weeks ago

He is doing presales at a few banks

2 weeks ago

They will be here by the 24th

2 weeks ago

whats everybody uesing for ca/mag, does all cal/mag have N in it?

2 weeks ago

@Kakalak whats the deal on those white truffels you got them on hand or they comming ? either way i got mine ordered

2 weeks ago

i like the chat here ,i dont use the function on any other site i frequence

2 weeks ago

I like the chat!

2 weeks ago

Another example

3 weeks ago

Example

3 weeks ago

On Firestax I had different software I use to build it. There was a cool section called Firesocial that was more like IG or Facebook.

3 weeks ago

Man if I had something like this website when I first started growing OMG

3 weeks ago

Well I feel like I made this chat just for me and a few others but fuck it. Marijuana must make most paranoid? Anyways the best way to get info is through this chat

3 weeks ago

So I only have like 30 packs of S1

3 weeks ago

i just want to pet you come back GIF by MANGOTEETH

3 weeks ago

Why must I be like that why must I chase the cat

3 weeks ago

I have a mutt he won't hurt anyone or anything

3 weeks ago 1

Right! LoL

3 weeks ago

It’s a dog eat dog world

3 weeks ago

My neighbor’s dogs attacked my friend’s puppy, then my dog ran out of the house, and now it’s somehow my fault! Go figure..

3 weeks ago

Ouch

3 weeks ago

My piittbull ate the neighbor’s dogs, and all my money went to vet bills.

3 weeks ago

Well, I sure want some, but broke. I’m trying to get my friend to get some, he saw the pic, and about shit himself

3 weeks ago

The weed on the market around here is sup-par. All taste the same, and weak ass..

3 weeks ago

Plus house freebies :)

3 weeks ago

Damn, $200, but probably worth more! I’d run the scene with those..

3 weeks ago

They took this pic down lol

3 weeks ago

white-truffle-promo-2.jpg

3 weeks ago

10 fems a pack for $200 and I think they come with a freebie pack from Fresh Coast

3 weeks ago

What’s the price and how many per pack?

3 weeks ago

ide like some of those white truffles s1 seeds, i want some of those seeds

3 weeks ago

Damn IG hate on BeLeaf. Never had so many posts removed since I started promoting his pre order

3 weeks ago

Yeah you all need in on this

3 weeks ago

oh shit that looks fire af

3 weeks ago

Damn, that’s insane!

3 weeks ago

Pre order is live for this collab

3 weeks ago

white-truffle.jpg

3 weeks ago 1

nice looking buds

3 weeks ago

Looks good!

3 weeks ago

last harvest now in the cure jars cant wait to blaze this one

3 weeks ago

Dosiface

3 weeks ago 1

Nice! I have been smoking on my seeded EPS too. I dig it.

3 weeks ago

Smoking some freshly dried EPS love this stoney herb

3 weeks ago

Happy Yes It Is GIF

3 weeks ago

wow dude what an amazin gvenue

3 weeks ago

Drop Calendar